Beoordeling 9.4 gebaseerd op 136 individuele klantbeoordelingen op 5-sterrenspecialist

Service

Een wasmachine moet niet wiebelen, een tv niet storen, snoeren niet op een hoop op de grond liggen. Onze installateurs werken zorgvuldig en efficiënt. Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent.
Onze monteurs gaan op gezette tijden op cursus bij Miele, Bosch en Loewe en mogen daarom voor die merken reparaties uitvoeren. Zo wordt u zo snel mogelijk geholpen.
Overigens hebben wij voor de tijd dat u zonder zit voor uw onmisbare apparaten een leenexemplaar klaar staan.
Tenslotte: Topmerken als Loewe, Bose, en ook de betere apparaten van Samsung, Sony, Philips of Panasonic zijn overal hetzelfde geprijsd, ook op het internet. Waarom dan niet kiezen voor de toegevoegde waarde van onze kennis, kunde en gratis installatie?

Eigen technische service

Door onze eigen technische dienst kunnen wij veel elektronica producten repareren. Bent u benieuwd of wij u product kunnen repareren dan kunt u ons altijd bereiken.

EP: Boelaars reparatie

Bij een storing of defect kunnen klanten van EP: Boelaars ons bellen om een afspraak te maken om bij u langs te komen. De klant krijgt een diagnose van het probleem, een prijsindicatie en een indicatie van hoe lang de reparatie ongeveer gaat duren. Het apparaat wordt altijd met zorg behandeld en vakkundig gerepareerd. Door de korte lijnen is de technische dienst in staat om uw apparaat vaak sneller te repareren dan de fabrikant. En er is vaak een vervangend apparaat te beschikking zodat u niet zonder zit.

Wat te doen bij een storing

Neem altijd eerst goed de gebruiksaanwijzing van het apparaat door. In veel gevallen staan er in de gebruiksaanwijzing handige tips om eventuele storingen te verhelpen. Indien de storing niet beschreven staat, kunt u in eerste instantie contact opnemen met de winkel.

Kleine technische vragen

Ondervindt u een probleem aan uw product zoals een tv die geen zenders ontvangt of een afstandbediening die niet werkt, dan kunnen we u misschien telefonisch helpen.

Wij bezorgen wanneer het u uitkomt

Bezorgkosten

Wanneer u een bestelling plaatst op onze website, dan kunt u er voor kiezen om het product af te halen of om het te laten bezorgen. Voor vrijwel alle artikelen geldt dat bezorging gratis is.

Bezorgen wanneer het u uitkomt

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, wordt u binnen 4 uur door EP: Boelaars gebeld. Als de bestelling buiten de openingstijden van de winkel plaatsvindt, dan kan het langer dan 4 uur duren voordat u wordt gebeld. Met het telefonische contact kunt u met de winkel afstemmen wanneer en hoe laat u het product wilt hebben.

Bezorgen en aansluiten

Bezorgen bij EP: betekent bezorgen én aansluiten op de bestaande middelen en voorzieningen. Wij plaatsen het product daar waar u het wenst en sluiten het direct aan. Wij stellen bijvoorbeeld bij een TV alvast de zenders in.

Speciale installatiewensen

Indien u speciale wensen heeft met betrekking tot installatie, dan kunt u dit aangeven op het moment dat EP: u belt om een afspraak te maken. Naast het aansluiten op bestaande middelen en voorzieningen kan EP: ook bijzondere installaties verrichten. Denk hierbij aan het wegwerken van kabels, het inregelen van randapparatuur enzovoorts.

Garantie bij EP: Boelaars

Vanzelfsprekend heeft u op uw product ook garantie. Op de meeste producten heeft u de standaard fabrieksgarantie. Dit is in de meeste gevallen 2 jaar, al kan dit per merk verschillen. Op de factuur vindt u de geldende garantie termijn van uw product. Tevens gaat de garantie in op de datum zoals vermeld op uw factuur. U vindt de garantievoorwaarden bij het product wanneer u dit ontvangt.

Garantie gebruiken

Om gebruik te maken van uw garantie adviseren wij u te allen tijde eerst contact op te nemen met uw EP:Ondernemer. De ondernemer zal dan uw klacht in behandeling nemen en er voor zorgen dat uw probleem wordt opgelost. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden.

U kunt geen gebruik maken van de garantie indien:

  • het defect is veroorzaakt door normale slijtage
  • het defect is veroorzaakt door nalatigheid of opzet
  • het product niet goed is onderhouden
  • u niet in het bezit bent van een geldig aankoopbewijs

Het EP Serviceplan

Van uw kostbare aankoop wilt u zo lang mogelijk genieten. Helaas zijn onverwachte defecten nooit uit te sluiten. Het ElectronicPartner Serviceplan biedt u de mogelijkheid om uw aankoop maar liefst 5 jaar lang zorgeloos te gebruiken. Deze extra zekerheid biedt u jarenlang gebruiksgemak zonder onvoorziene kosten. Mocht u hier meer informatie over willen, neem dan contact op met uw EP:Winkel.

Lampe Berger
Quooker
Ruark audio
Pelgrim
Liebherr
Siemens
Bosch
Atag
AEG
Sony
Sonos
Sharp
Samsung
NAD
Monitor audio
Marantz
Dali
Venta
Tefal
Roomba I-robot
Philips
Miele
Laurastar
Inventum
Krups
Jura
Dyson
Cuisinart
Braun
Babyliss
Magimix
test
Bose
EP Boelaars
Loewe